torsdag 23. august 2012

Feriebilder

Barna har fått eget kamera, og har selv tatt bilder i ferien. I dag fant jeg tid til å dumpe over alle bildene til PC’n, i et forsøk på å samle alt av materiale før fotoalbum blir laget (om et par år). Etter overføringen ble jeg sittende og kikke igjennom bildene, fasinert over alt barna har filmet og tatt bilde av. Uten tvil blir bildene tatt fra andre vinkler enn hva vi voksne normalt bruker, og det var over gjennomsnitt mange - klare og uklare - macrobilder av nye sko og tyggispakker. Ingen overraskelser der.

Men.  Denne så jeg virkelig ikke komme! Jeg har ikke ord. Nesten.

Er det sånn det skal bli? At jeg må passe på at det ikke er barn med kamera i nærheten når jeg skal bøye meg for å plukke opp noe?


Jeez.
. . .

1 kommentar:

  1. Ha-ha, egentlig et ganske heldig bilde i den vinkelen. Det hadde ikke vært like heldig hvis det hadde vært myntinnkast :-)

    SvarSlett