tirsdag 30. oktober 2012

Halloween

I morgen er det Halloween og vi er klare. Gresskar er behørlig skåret ut (jeg finner gresskarfrø på de merkeligste steder rundt i huset), vi har hatt gresskarsuppe i to dager, og barna har lagt frem skummelt utstyr. Den ene skal være ”skallamann”, med parykk uten hår, lange, brune løstenner og rosa badekåpe. Den andre skal være heks, med parykk med hår, heksehatt, grønn ansiktssminke og dracula-kappe, ELLER en creepy dalmatiner-hund (litt usikker på hvordan vi skal få til akkurat det, men).

Det enkleste er ofte det beste. Jeg satser alle kortene på et par briller. Sammen med en rimelig god ansiktsfordreining regner jeg med at ingen kjenner meg igjen.

Jeg har testet på mor og hun kjente meg ikke igjen, selv ikke med forstørrelsesglass (HERREGUUUD, er det deg?? Virkelig?). Jeg er i grunn enig.


Knask eller knep? 
. . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar