fredag 2. november 2012

Hairdo

Jeg har vært hos frisøren. Ikke min faste, han var på Norgesturné. Jeg troppet opp til avtalt tid og møtte en stengt salong. Jippi. En kjapp telefon senere, og jeg var på vei 7 kilometer østover til riktig salong. Frisøren hadde glemt å si i fra at jeg skulle til en annen lokasjon. Stress.

Ankom 25 minutter etter frisørtimens start, men frisøren var hyggelig og tok seg god tid. Kjempegod tid. Jeg rakk å lese 3 dameblader fra perm til perm. Hairdo'en ble ikke som jeg hadde tenkt - skulle spare og greier. Men den gang ei. Det ble kort i nakken og langt foran.

Da jeg kom hjem, fant jeg en fredagsmail på PC'n. Med link til Youtube og Julebruskongen. Det slo meg straks at han og jeg har rimelig lik hårsveis.


Jeg mangler bare barten.

Men, det kunne vært verre. I ettermiddag har det vært en liten gutt innom, og han hadde tatt saksen i egne hender. Bokstavelig talt.


Oi.

. . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar