mandag 22. oktober 2012

Tidlig ute

Lørdag bakte jeg nesten en bursdagskake. Vi byttet den ut med dessert. I går bakte jeg igjen nesten en kake. Til jobben denne gangen. Besinnet meg i siste sekund og kjøpte kake på Baker Hansen i dag. Baketiden brukte jeg i steden på noe langt mer nødvendig.

Eller... Nødvendig? Neppe. Men allikevel forventet fra nær og fjern. Akkurat som vi gleder oss til det samme fra alle våre nære og fjerne.


Julekort.

Jeg bestilte julekort. Nesten 2 måneder tidligere enn i fjor. Vanligvis har jeg skrapt sammen snø, unger og artige hodeplagg i desember, og prøvd å få til et nogen lunde kreativt bilde av foto-objekter som har sprunget i hver sin retning. Årets bildet ble tatt i påsken. Med ett mål for øye: julekort. Planlegging is everything.

Dette lover bra for juleboken - et helvetesprosjekt for oss som har litt av hvert annet å drive med. Boken fortjener et eget innlegg.

To be continued.
. . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar