lørdag 8. desember 2012

Uke 49

Herr Bang er i Las Vegas, mens vi andre familiemedlemmene har tatt oss av alle lokale aktiviteter. Før Herr Bang dro anså jeg ikke hans fravær som problematisk, tross juleavslutninger og mengder med kakebaking.


Så kom jobben og tok meg - og all ledig tid jeg måtte ha på ettermiddags- og kveldstid.

Det eneste jeg husker jeg lo av på jobb denne uken var da jeg ikke forutså konsekvensene av en søk-erstatt-operasjon. Jeg oversatte et dokument fra svensk til norsk (jeg jobber ikke i oversettelsesbransjen) og byttet ut alle "inte" med "ikke" i et forsøk på å øke farten på oversettingen. Etterhvert kunne jeg i dokumentet lese om både "ikkegrering" og "ikkernet". Artig.

Status etter arbeidsuke 49 er følgelig slik:
  • Kjelleroppussingsprosjektet har gått i stå
  • Jeg er ikke i mål med julegavene
  • Juleboken fra 2011 er ikke ferdig
  • Julekortene jeg fikk i oktober er ikke påbegynt
Jeg håper neste uke blir bedre.
. . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar