torsdag 11. april 2013

Loppe-kupp


På helgens loppemarked ble vi kvitt skjelett-drakten vi fikk med oss hjem fra loppemarkedet i høst. Dalmatiner-drakten som kom hjem fra vår-markedet kan jeg enda stå bøyd inni, og henger inntil videre i skapet til flittig bruk. Primært av barna.

Flamingo-tøflene jeg donerte til høst-markedet dukket ikke opp igjen i år. De var nok svært fornøyde med kjøpet, de som kjøpte dem. I steden fikk vi inn både Ole Brumm- og julenissetøfler som ble solgt for en tier til glade barn (med middels fornøyde foreldre).

Familien gjorde selv flere loppekupp:

Minstejenta kom hjem med et skateboard. Vi må ut og kjøpe hånledd- og knebeskyttere.

Eldstejenta kom hjem med diverse bursdagsgaver til mormor. Det er bare å glede seg, mor!

Herr Bang kom hjem med 4 nye 5-kilosvekter. Hvor mange vekter trenger vi hjemme, egentlig?

Selv kom jeg hjem med et par støvler til et av barna. Jeg er egentlig ikke så hippen på å kjøpe brukte sko, men gjorde et unntak denne gangen. Støvlene var pent brukte, bare veldig, veldig, veldig skitne. I kveld motet jeg meg opp, og prøvde vask med rødsprit. Det funket dårlig. Jeg tok frem Mr.Muscle Keramikkrens (det stod ingen ting om at de ikke skulle benyttes på støvler). Funket bedre. Deretter fant jeg avfettingsspray til bilen (heller ikke her var støvler nevnt). Kanon! Støvlene ble helt rene. Men veldig matte. Det fikset jeg med Bumper Shine-spray, også den til bilen. Nå kan jeg speile meg i støvlene.


Og på gulvet i gangen er det glatt som f.
. . .




. . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar